Pagina's

zondag 5 april 2009

verkouden

pff k ben echt super verkouden, en dat met het mooie weer... het begon vrijdagochtend, k moest om 8 uur al bij de c1000 zijn want zou 3 uurtjes invallen bij de vleeswarenafdeling.. k werd al wakker met een rotgevoel een lekkere hoestbui medicijnen nemen en toch maar werken.. smiddags niet heel veel gedaan ff bij mars geweest want die had playstation 3 gekocht met een race spelletje ik ook proberen maja ik kan dat niet echt. van 6 tot 8 uur savonds heb ik ook nog gewerkt en toen was k echt hele tijd aan het hoesten en hoofdpijn neus dicht enzo :S na het werk nog ff bij Mars geweest en was om kwart voor 10 thuis gelijk me bedje in want k was et echt zat, k sliep lekker en om half 1 werd k wakker door de benauwdheid, ff naar beneden gegaan en daar gezeten en wat gedronken toen weer naar bed om half 3 sliep ik eindelijk, zaterdagochtend om kwart over 7 ging de wekker weer want moest om half 9 weer beginnen met werken. heb maar tot half 11 gewerkt want k was echt teveel aan t snotteren en hoesten. smiddags nog ff met mams wat boodschapjes gehaald en daarna lekker op de bank gaan hangen en een filmpje gekeken. om 6 uur kwam Mars me ophalen en heb ik lekker bij hem gegeten en savonds nog ff naar verjaardag van Claudia was wel gezellig lekker op tijd naar bed gegaan want was weer erg moe, heb vann8 gelukkig in 1 stuk doorgeslapen tot kwart over 8.. vandaag lekker een luie zondag en niet veel gedaan, alleen ff lekker buiten gewandeld.

p.s. k wil graag me blog op cfcafe hebben maar ik krijg het niet voor elkaar misschien kan iemand me daaarbij helpen?? zou fijn zijn!

liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten