Pagina's

zondag 26 april 2009

uitslag + nieuwe fiets :)

vrijdagochtend belde dr. van Eerden over mij uitslag van de kweek en er zat niks raars in en kunnen ze dus ook niet echt ab extra geven, gelukkig gaat het een stuk beter met me de laatste week.. k denk dat de hooikoorts ook wel mee speelden en het toch een virus was.. dus gewoon verder met de tobi :)


vrijdagmiddag werd me nieuwe fiets gebracht dus die heb ik nog ff verzekerd smiddags en nog ff met mams boodschappen wezen doen. savonds ff met mars de fiets uitproberen zijn naar me oom en tante in Reeuwijk geweest ff lekker gefiets, de fiets is heerlijk haha k bespaar nu lekker wat energie :)


zaterdagmorgen heb ik gewoon gewerkt, daarna kwamen Jacqueline Jechiel en Elroy gezellig nog ff met mams, jacq en Elroy naar de stad gegaan nog ff bij de hema wat gedronken en Elroy zijn flesje.. Morgen is ie alweer 4 maandjes mijn kleine schat, gaat echt heel snel.. savonds op Arthur, Essie en Jelmer gepast en hebben gezellig de film Dady day care gekeken..k heb ehm al zo vaak gezien maar hij blijft gewoon leuk :P vanmorge alvast me verjaardag gevierd voor me Oom en Tante Arthur, Es en Jelmer waren er ook weer, en me zus was er ook heb leuke cadeautjes gekregen.. wat servies van BLOND echt leuk :) wilde ik ook graag hebben. een tijdje later kwamen ook me oom en tante en nichtje Elles langs voor me verjaardag en die gingen pas rond 5 uur weg dus hebben gezellig heel de middag visite gehad was leuk :) dinsdag dan word ik echt 22!! jeeej :P
vanaaf niet heel veel gedaan morgenochtend kan ik lekker uitslapen en daarna werken, morgenavond lekker zwemmen en dan dinsdag jarig dan ben ik lekker heel de dag vrij!
dit was het weer voor nu..
liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten