Pagina's

zondag 19 april 2009

papa jarig!!

zo weer een leuk en gezellig weekend gehad maar wel erg leuk :D vrijdagmiddag heb ik gewerkt en savonds heb ik met marsie lekker een filmpje op bed gekeken. zaterdagochtend hoefde ik niet vroeg op moest pas om 10.00 uur beginnen heerlijk lekker wat langer blijven liggen.. toen k om half 3 thuis was van t werk heb k eerst heerlijk gedoucht en daarna met mams nog wat boodschapjes gedaan en foto's opgehaald! Me paps was ook jarig en toen iedereen thuis was behalve me zus, zwager en de kleine..hebben we zijn cadeau gegeven een vuurkorf die wilde hij graag hebben dus die hebben we met alle kinderen gegeven en nog een kringelslang met spuit voor aan het kraantje buiten. daarna hebben we heerlijk Chinees gegeten..na het eten kwam de visite en was het lekker druk heel de avond :) vanmorge niet heel veel gedaan thuis wat foto's in me fotoboek geplakt en daarna zijn Matthijs, Sabine, Stephan, Renske, Marcel en ik naar de maasvlakte gereden en hebben we weer motorcrossen gedaan! heerlijk zelfs ik heb gereden wat erg leuk is maar toch ook wel vermoeiend, k kan het ook nog niet alleen Mars zat achterop want k moet nog ff leren schakelen en bochtjes maken maar het gaat al de goede kant op..vind het echt stoer om te doen! vanaaf patatje gegeten daarna nog ff bij mars geweest ff tv gekeken en nu ga ik zo heerlijk me bedje in! of dat lig ik eigelijk al;) zit lekker met de laptop in bed nog ff hart van nederland kijken en dan lekker slapen

xxx en liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten