Pagina's

donderdag 9 april 2009

ietsje minder verkouden :P

maandagochtend lekker uitgeslapen, smiddags heerlijk gewerkt en savonds nog met mams gezwommen. daarna wat extra medicijnen genomen en me bedje ingegaan heb ik heerlijk geslapen.. dinsdag was ik lekker vrij en ben k smorgens ff bij Devon op zijn verjaardag geweest:D smiddags met mams boodschappies gedaan en nog ff naar Devon geweeest met mams.. daarna naar Mars heb ff bij hem gegeten en ben k met mars ook nog ff naar Devon zijn verjaardag geweest, een drukke dag dus.. lekker op tijd naar bed en woensdagochtend uitgeslapen nog ff met Marijke en Devon naar de stad geweest ff van zijn verjaardagsgeld speelgoed kopen om 1 uur moest k werken en om 4 uur alweer heerlijk klaar.. nog ff met me mams naar receptie geweest van een kennisje dat ging trouwen en gisteravond gezellig bij Mars een flimpje gekeken :D vanmorgen pas om half 10 wakker en moet om 11 uur al werken dus k ga nu snel aankleden... en dan lekker werken

me verkoudheid is gelukkig al wat minder, ik slaap weer beter snachts niet meer de halve nacht op om te hoesten.. dinsdag moet ik voor controle naar het Erasmus MC dus ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen ;)


liefs

3 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,

    leuk om je zo weer te 'zien'.

    Groeten en tot horen,

    Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Rianne,

    Leuk dat je nu ook gelinkt staat via het cfcafe. En succes dinsdag in het ziekenhuis!

    Groetjes Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa! Gelukkig was het vandaag weer lekker weer.. was gister avond wat minder met regen en onweer =p
    Jij ook fijn weekend! Xx

    BeantwoordenVerwijderen