Pagina's

zondag 19 april 2009

nieuwe Fiets

owja heb afgelopen vrijdagmiddag bij de ANWB een fiets gekocht met trapondersteuning, omdat ik teveel met de auto wegga en eig niet zo goed meer op me gewone fiets kan fietsen zat ik er al een poosje aan te denken om zo'n fiets te kopen en met deze aanbieding heb ik het ook gedaan..over een aantal dagen word ik gebeld en dan spreken we af wanneer ze ehm hier komen brengen als het goed is in week 17 of 18 dus ben super benieuwd:D k kan zo snel nog geen plaatje vinden van de fiets als ik ehm heb dan zal ik hier wel ff een foto plaatsen ;)


liefs

4 opmerkingen:

  1. Suc6 met je fiets meis,
    Hoop dat je er snel heel wat kilometers op mag crossen! :D Zelf heb ik er ook 1, en ben er erg blij mee, ookal kan ik'm momenteel niet gebruiken. Ik hoop voor jou dat je'm snel thuis hebt.

    X Melanie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee dame,

    Helemaal super, hopelijk kun je nu wat meer fietsen.
    Maar waarom kopen? bij de gemeente kunnen wij zo'n dingen aanvragen en krijgen? is dat bij jullie niet?

    groetjes Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nee, k heb het bij de gemeente aangevraagd want k was er al een poos mee bezig maar k kreeg niets vergoed alleen als ik een sparta med nam :S en dat wilde ik niet:S wantdan hoef je helemaal niet te trappen en k wil toch nog wel meetrappen voor de conditie is goed voor me;)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het ook bij de gemeente geprobeerd maar nee hoor. Kon wel een scoot krijgen... Tja, moet toch ook in beweging blijven?

    Maar heel veel plezier met je electrische fiets! ik heb er een jaar geleden één gekocht en ben er echt blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen