Pagina's

woensdag 22 april 2009

nog geen uitslag..






daar ben ik weer, k zou dinsdag wat neerzetten over de uitslag van me sputumkweek en of ik een pillenkuurtje daarvoor moet krijgen.. de dokter heeft niet gebeld waarom niet geen idee. vanmorge gemaild met de cf-verpleegkundige en de dokter was er vandaag niet dus, morgen krijg ik hopelijk meer te horen.

gistermorgen gewerkt en smiddags samen met mama gezellig naar Jacqueline en Elroy geweest we waren er rond half 2 en zijn lekker ff lelystad ingeweest, waren allemaal nieuwe winkels dus moesten we natuurlijk wel even op kleding jacht.. was erg gezellig en savonds lekker op tijd naar bed, vanmorgen lekker uitgeslapen daarna fotoboek van Elroy geplakt voor me ouders en vanmiddag gewerkt om 6 uur klaar bij Mars eten en daarna lekker met Mams zwemmen, daarna belde een meneer van fietsnet...hij komt me fiets vrijdag tussen 12 en 2 uur brengen oehhh spannen. kan ik met hem mooie weer van het weekend lekker fietsen



nog 6 daagjes en dan ben ik jarig:D hopen dat het zondag mooi weer
word want dan vier ik alvast voor de familie me verjaardag!


liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten