Pagina's

dinsdag 5 april 2011

weekendje zeeland Port Greve

afgelopen weekend hebben we heerlijk uitgewaaid in zeeland. vrijdagochtend zijn we rond 11 uur gaan rijden, eerst nog even langs de apotheek om wat medicijnen op te halen en langs de vliegerwinkel voor touw voor mijn vlieger. rond 1 uur kwamen we aan in Zierikzee waar mijn ouders al stonden te wachten, we hebben daar gezellig door het dorpje gewandeld en met elkaar geluncht..nog even een paar boodschapjes gehaald en op naar het park waar we rond half 4 bij het huisje waren. eerst even alle spullen uit de auto gehaald en daarna even een rondje gelopen door het park even bij het strandje gekeken die bij het park zat maar die was heel klein. daarna nog even gekeken waar het zwembad zat enzoo..toenzijn we met de auto richting Brouwershaven gereden om daar bij een snackbar wat te eten, weer naar het huisje gereden hebben we lekker op de bank sterren dansen op het ijs gekeken en ook nog de openhaard aangestoken. zaterdagochtend hebben we eerst lekker uitgeslapen mam en ik hebben lekker warme broodjes en croissants gehaald bij het winkeltje. toen zijn we lekker gaan zwemmen, t was niet echt een groot zwembad maar we hebben ons wel vermaakt. t was zo mooi weer dat we smiddags richting het strand zijn gegaan bij Nieuw Haamstede..we wilde gaan vliegeren want stond een lekker windje maar dat mocht niet op het strand :S dus dat was wel balen we moesten wel de duinen op en af voordat we bij het strand waren..dat was dus een hele klim maar ik heb het wel gered helemaal zelf :) s'avonds hebben we heerlijk in het restaurant gegeten lekker kipsate met patatjes en als toetje een ijsje met fruit wat erg lekker was! daarna hebben we nog een potje gepoold. in het huisje weer de openhaard aangezet en hebben we Ik hou van Holland gekeken. ook zijn we lekker op tijd naar bed gegaan omdat we erg moe waren van al die wind enz. zondagochtend hebben mama en ik gezellig gezwommen en de mannen hebben uitgeslapen daarna zijn we met ze alle richting vlissingen gegaan en hebben daar over de boulevard gelopen en terug via het centrum. daarna was ik totaal uitgeput van al dat lopen, de indrukken en de wind. ik heb heerlijk in de auto geslapen toen we naar huis reden..s'avonds hebben we dan ook niet heel veel gedaan alleen maar op de bank gehangen en me medicijnen uitgepakt en lekker vroeg naar bed. dit was ons weekendje weg, ben nog steeds wel een beetje bij aan het komen van die drukke dagen maar dat maakt niet uit. t was echt heel erg leuk en we hadden gelukkig ook super mooi weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten