Pagina's

dinsdag 26 april 2011

update

ondanks dat ik in het ziekenhuis lig heb ik toch een gezellige paasdagen gehad, lekker veel bezoek..
zondag was ik echt super moe heb de hele dag in een soort roes geleefd en lag er belabberd bij..gister (maandag) voelde ik me al een stuk beter! gister heerlijk buiten in het zonnetje genoten..marcel was er al rond een uur of 11 en is gezellig heel de dag gebleven, smiddags kwam mams en Nelianne en AJ met hun 2 meiden zijn gezellig geweest. marcel is op tijd naar huis gegaan want die moest vandaag weer werken. gelukkig zat ik niet heel de avond alleen me oom en tante zijn gezellig nog even geweest. vannacht weer goed geslapen gelukkig..net kwam de zaalarts even langs en die vond me er goed uitzien en me longen klonken ook schoon, alleen me holtes zaten nog vol maar dat komt wel goed als ik blijf spoelen. ze gaan proberen of ik donderdag op mijn verjaardag naar huis kan en anders mag ik vrijdag naar huis om thuis verder me kuur af te maken..
straks komt de longarts nog even langs..dus als ik nog wat hoor dat meld ik het nog wel even...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten