Pagina's

maandag 6 september 2010

6. My day

mijn dag, vandaag is mijn lieve mannetje jarig! Hiep Hiep Hoera!!! Marcel is lekker vrij dus we konden vandaag heerlijk samen uitslapen..hij viert het vandaag niet dus we doen er vandaag niet heel veel aan.

wel is zijn moeder vanmorgen op de koffie geweest en vanmiddag heb ik lekker gewerkt nouja lekker ik moest om 13.00 beginnen en normaal komt de vracht rond 14.00 uur en nu had schuitema stroomstoring gehad dus hadden ze 3 uur vertraging en kwam de vracht pas rond half 6. dus we hebben het magezijn helemaal opgeruimd enzo en uiteindelijk was ik om half 8 klaar, snel naar huis ff eten en toen stond de visite alweer op de stoep. mams en ik wilde eigelijk nog ff gaan zwemmen vanavond maja dat viel dus ook in het water :P paps en mams en Matthijs en Sabine en ook oom Peter zijn nog ff een borreltje wezen doen dus al met al toch nog een gezellige dag :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten