Pagina's

zaterdag 18 september 2010

18. My favourite birthday

mijn leukste verjaardag? elke verjaardag is weer leuk natuurlijk heel fijn dat je weer een jaartje ouder bent! maar de leukste zoals ik me kan herinneren was toch wel mijn 20ste verjaardag! K kwam 1 dag van tevoren thuis uit het ziekenhuis, ik had nog wel infuus was dus ook best moe dus we zouden het niet echt vieren..toch hadden ze het hele huis versierd met allemaal slingers en met de cijfers 20 voor het raam, erg leuk allemaal..toen iedereen er was haalde mijn mams de taart tevoorschijn een hele mooi taart met happy birthday 20 ! we hebben mijn 20ste verjaardag geloof ik verdeeld over een week gevierd omdat ik het anders niet trok :p

P.S. helaas heb ik op het moment geen foto's ervan die staan allemaal nog op mijn ouders computer zodra ik ze hier heb..zal ik ze erbij plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten