Pagina's

donderdag 5 mei 2011

weer even een update..

heb al even niks van me laten horen, voelde me dan ook nog niet echt top..een beetje lamlendig en erg moe. Zondag zijn Stephan en Renske even langs geweest voor mijn verjaardag wat erg gezellig was, daarna zijn we met schoonzus zwager en kids richting zeist gereden en hebben we heerlijk een poosje in het bos geslenterd :) ookal zat ik in de rolstoel toch was ik erg moe toen we thuis waren, dan ook lekker vroeg naar bed. verder van de week niet heel veel dingen gedaan lekker thuis gezeten en bij mams, af en toe lekker naar buiten voor een boodschapje. eigenlijk sinds woensdag voel ik me een stuk beter, heb woensdag dan ook weer voor het eerst gefietst even naar de stad en van mams naar huis.. t is wel niet heel ver maar het is een begin. gisteravond gezellig met me mannetje een filmpje op de bank gekeken en vanmorgen samen met mams boodschapjes gedaan. nu ben ik aan t wachten op de man van fietsnet die even mijn elektrische fiets na moet kijken of alles nog goed zit ;) morgen komt me zus weer gezellig een weekend naar Gouda dus zal ik wel veel bij mijn ouders zitten. een druk weekend dus maar wel heel gezellig.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten