Pagina's

woensdag 18 mei 2011

weer is een update..

vrijdag mocht mijn infuus eruit na 3 weken..voelde me nog niet helemaal goed maja haal hem er toch maar uit. gister ben ik bij de longarts geweest en heb ik longfunctie geblazen die was niet zo heel goed, 1.66 liter/51% terwijl die normaal 1.93 liter/59% is dus dat was wel weer ff balen, verder ben ik nog erg snel moe en snel last van hoesten. dus heb nu weer een pillenkuur gehad en een pilletje voor de hooikoorts dus hopen dat het gaat helpen. dinsdag moet ik weer terug dan moet ik in de ochtend longfunctie blazen en smiddag belt de dokter over de uitslag daarvan en hoe het gaat, gaat het dan nog niet beter dan moet ik weer opgenomen worden voor een kuurtje :( dus dat is wel ff minder om te horen...
maandagochtend ben ik naar de tandarts geweest heeft ie een gaatje gevuld rechts boven de achterste kies en daar hield ik een dikke blauwe wang aan over en ook nog is veel pijn dus vanmiddag ook weer terug naar de tandarts om een ontsteking uit te sluiten.
verder heb ik niet zo heel veel gedaan beetje thuis rommelen enz. en ben regelmatig aan het fietsen op m'n elektrische fiets, die al 2 keer kapot is geweest in 2 weken pff..eerst een beurt omdat het nodig was en omdat ie gevallen was dus er wat dingen stuk waren, afgelopen woensdag ging ik ff bij een vriendin een bakkie doen op de fiets en ging mijn ketting eraf dus moest ik de helft lopen pff dat is best rot als je je niet helemaal goed voelt en dan ook nog moet lopen. dus vanmorgen vroeg op want de meneer van fietsned kwam weer om er een nieuwe ketting op te zetten. dus nu moet ie het goed doen en kan ik weer lekker gaan fietsen goed voor de conditie :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten