Pagina's

woensdag 25 mei 2011

controle longarts

gister ben ik weer in het ziekenhuis geweest voor een extra controle, eerst een longfoto laten maken en daarna me longfunctie geblazen hij is nu 1.79 liter/55% hij moet nog wel wat hoger maar dat komt wel, het is ook een momentopname. de kweek die ze vorige week naar het lab hadden gebracht is ook niet echt iets uitgekomen en de bloeduitslagen waren ook goed zelfs me longfoto was weer beter. de benauwdheid is nu nog een beetje hooikoorts wat door me nieuwe pillen al een stuk minder is en het ligt ook aan het weer, steeds koud en dan weer een dag warm dat werkt ook niet echt mee :( maandag ga ik weer proberen te werken lekker 2 uurtjes en dan kijken hoe het gaat en rustig aan steeds meer werken, heb er heel veel zin..heb me collega's wel gemist na 5 weken thuis te hebben gezeten.
vrijdag word Thessa alweer 1 jaar!!! dus zaterdag gaan we een feestje vieren in lelystad we hebben er zin in :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten