Pagina's

maandag 21 december 2009

sneeuw!!

afgelopen dinsdag voor de uitslag van het groot onderzoek geweest, alles was gelukkig goed en lekker stabiel! heel erg fijn :) k ben de laatste tijd wel erg moe en veel verkouden dus als het zo door blijft gaan word het half januari toch wel een kuurtje van 2 weken..dan kan ik er daarna weer tegen aan, 5 januari heb ik een bel afspraak met de dokter en dan hoor ik er meer over! dus nog ff afwachten! daarna nog ff de PAC doorgespoten en die doet het ook nog steeds erg goed!!


zo en van het weekend heerlijk in de sneeuw gespeeld:P haha gistermiddag ruim 2,5 uur in de sneeuw geweest, sneeuwballengevecht, met de slee en heerlijk een sneeuwpop maken!
Matthijs en Marcel hebben gezellig met de kleintjes uit de straat een sneeuwballengevecht gehouden dus ze zaten lekker onder de sneeuw ik heb met devon gesleed. daarna hebben Matthijs en Marcel een hele grote sneewpop gemaakt en de meiden ernaast een kleintje! dus we hebben reuze pret gehad :)
vanmorgen ook weer ff in de sneeuw geweest met Devon en Joyce en zijn ze ook met de slee van de glijbaan afgeweest, haha de eerste keer was eng maar daarna vonden ze het helemaal leuk!
zo moet ik werken dus ik hoop maar dat het niet te glad zal best wel met al die sneeuw die er nog ligt op de weg :P



voor iedereen die altijd mijn blog lezen en ook alle andere natuurlijk iedereen een Fijne Feestdagen en een Gelukkig en zo gezond mogelijk Nieuwjaar!!!!!


dit was het weer!









1 opmerking:

  1. Wat leuk! Sneeuwpret. Hier ligt alleen maar prutsneeuw en ijs.. maarja komt vast nog wel.
    Jij ook fijne feestdagen!
    Groetjes Gwen

    BeantwoordenVerwijderen