Pagina's

dinsdag 1 december 2009

nieuwe bril en een dagje lelystad..

zo al een poosje niet geschreven..was erg moe en naast de normale dingen niet echt veel zin om wat te doen, dus k denk dat k binnenkort wel weer een kuurtje moet..hoop dat het nog ff duurt met de feestdagen komende maand ;) heb 2 weken geleden me nieuwe bril opgehaald me oogjes waren toch wat achteruit gegaan dus heb ik maar een nieuwe bril gekocht weer is wat anders, maar me oude bril ook nieuwe glazen in laten zetten. zal ff een foto erbij zetten me me nieuwe bril op :)
gisteravond ben ik met me mams naar Jacqueline, Jechiel en Elroy gegaan, na het avond eten richting lelystad gereden gisteravond gezellig achter de tv gezeten..vandaag waren we al vroeg op want om kwart voor 9 moest Elroy naar het consultatie bureau dus om half 9 op de fiets k ging ff met jacq mee is wel leuk om mee te gaan! het ging harstikke goed met ehm dus dat is mooi! daarna nog wat gedronken en een fruithap gegeten en toen richting almere, we hebben heerlijk gewinkeld heb niet zo veel gekocht een trui voor Marcel en een ketting en armbandje voor mezelf! nu ben ik nog lekker bij me zus en ga zo heerlijk pizza eten en daarna richting huis! verder heb ik niet heel veel te vertellen




owja we maakten vandaag nog een hele lieve foto dat Elroy over de buik van Jacq aait:P heel lief maar de baby voelt ie nog niet dat komt nog wel ;)
xx Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten