Pagina's

woensdag 30 december 2009

Kerst

zo kerst is alweer ff voorbij tenminste ben er nog steeds van bij aan het komen ahha:P al die drukte. 1e kerstdag ben ik smorgens met me ouders naar de kerk geweest. smiddags was iedereen thuis dus waren we gezellig met ze alle :D zjin we nog ff bij me broertjes appartement gaan kijken want ja die woont sinds deze week op zichzelf, hopen dat het goed gaat :P hahaha zal vast wel :) savonds heerlijk gegeten Matthijs en Sabine hadden heerlijk gekookt! als voorgerecht haddden we carpachio, tonijn en stokbrood met kruidenboter als hoofdgerecht varkenshaas of eend en als nagerecht een heerlijk bakje ijs! was erg lekker daarna gezellig met ze alle op de bank gehangen 2e kerstdag lekker uitgeslapen en rond 12 uur naar marcel gegaan daar lekker op de bank gehangen en tv gekeken..hebben gezellig dennis de manice(hoe je het ook schrijft) gekeken Marcel zijn ouders kwamen rond half 4 en we hebben savonds heerlijk gegourmet met ze vieren zijn ouders gingen al op tijd naar huis dus hebben we lekker samen met Mickey op de bank nog een mooie kerstfilm gekeken.. zondag op tijd op want we zouden rond 11 uur in Lelystad zijn! want Elroy is alweer 1 jaar geworden..gaat zo hard pff alweer 1 maar t was wel erg leuk hij heeft veel cadeautjes gehad en we hebben ons allemaal prima vermaakt..verder heb ik niet zoveel gedaan ja lekker gewerkt want ik heb niet echt vakantie Marcel wel maja volgend jaar maar ofzoo:P is ook wel lekker om te werken dan al dat thuis zitten!

morgen alweer oudjaarsdag dan moet ik ook gewoon van 11 tot 5 werken dus dat word een drukke dag daarna maar ff me bed in om te slapen en dan gaan we savonds alweer het nieuwe jaar in :) heb ook wat leuke vuurwerk gekocht! dus ben benieuwd!!

iedereen alvast een heel gelukkig en gezond 2010

Liefs Marcel en Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten