Pagina's

zaterdag 12 december 2009

druk weekje!

k begin maar ff met sinterklaas :P zaterdag avond hebben we gegourmet bij Mars in de flat samen met Matthijs, Sabine, Mam en Pap! smiddags hebben mars en ik samen het vlees enzo gesneden daarna heerlijk ff op de bank gezeten en lekker met ze alle aan de wijn en rose. het gourmetten was erg gezellig dus was eind van de avond erg moe! zondagochtend heerlijk uitgeslapen en me Mams was jarig :) hebben een agenda gegeven met foto's van ons allemaal erin en ook nog een nieuw oventje met alle kinderen! die dag was ook erg druk met veel visitie familie enz. maandagochtend weer lekker uitgeslapen, er kwamen eind van de ochtend nog wat vriendinnen van me moeder voor haar verjaardag! Jacqueline en Elroy zijn ook gezellig geweest van maandagochtend tot woensdagochtend was erg gezellig :) maandagmiddag heb ik gewerkt...Matthijs was ook jarig maandag..dus savonds weer wat visite maar ben toen wel lekker op tijd naar bed gegaan want was het echt zat! dinsdag gewinkeld in alphen met mams jacq en elroy! savonds lekker bij mars gezeten en de kerstversiering opgehangen de kerstboom opgezet! t is nou lekker gezellig in de flat :)
woensdagochtend gin jacq alweer naar huis met elroy dus heb ik lekker op de bank gehangen en ben bezig met een sjaal te breien..k kon helemaal niet breien maar heb het nu ff geleerd!!
haha.. woensdagmiddag heb ik gewerkt en savonds lekker op de bank gehangen met me mams
donderdagochtend uitgeslapen en daarna gelijk gewerkt, savonds bij Mars eten en lekker op de bank tv kijken! vrijdagochtend vroeg uit bed...want we moesten naar stephan omdat hij zijn groene baret kreeg! was heel mooi en indrukwekkend. vrijdag eind van de middag zijn Mars en ik naar me tante want we zouden een nacht en een dagje op de kids passen dus dat doen we nu..gister avond met Esmee naar haar school omdat ze daar een high school musical na deden was wel leuk gedaan allemaal! vanmorge lekker uitgeslapen net Esmee naar de hockey gebracht en de andere zijn ook sporten! dit was het weer voor nu..


xxx en liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten