Pagina's

zaterdag 22 augustus 2009

lekker weertje!

vorig weekend zijn we gezellig naar de musical ciske de rat geweest! hij was erg leuk maar toch blijft Tarzan en de lion king mooier gewoon omdat daar hele mooie kostuums inzitten maar ze hadden het goed gespeeld en t was erg leuk! verder het weekend niet heel veel gedaan! maandagochtend werken moest voor iemand invallen heel de week dus moest ik elke ochtend werken behalve vrijdagochtend(wel vermoeiend gelukkig is het niet voor elke week:P) tussendoor nog ff naar de fisio want die afspraak stond al heel lang gepland kon het ook niet meer afzeggen:P smiddags met mams naar Joyce der verjaardag want die werd 8 jaar! was gezellig en savonds na het eten gezellig met Esmee en Mama gezwommen, daarna nog ff met marcel naar Joyce der verjaardag! toen kreeg ze haar 'grote' cadeau ze had van mij al wat kleine dingetjes gehad maar van marcel en mij zou ze ook nog een setje kleding krijgen een leuk jurkje met legging en vestje! (op de foto heeft ze het aan :D) dinsdag werken en smiddags niet heel veel gedaan esmee is geweest en hebben gezellig bij Mars op de flat gegeten daarna heb ik Esmee thuis gebracht en zijn we nog ff naar een verjaardag van een vriend geweest.. woensdag gewerkt, smiddags zijn we(mama en ik) met me Oom, Tante, Esmee en Jelmer wezen varen op de reeuwijkse plassen lekker met de benen buitenboord in het water dobberen en lekker bruin worden! savonds nog weer lekker gezwommen donderdagochtend gewerkt en smiddags bij mars zijn ouders wezen zwemmen in het grote zwembad (van 4,60 m in de rondte) samen met devon heb ik heel de middag in en bij het zwembad gezeten dus heb nu een lekker kleurtje! t lijkt net of ik ook op vakantie ben geweest naar de warmte:P vrijdag was ik heerlijk vrij en ben ik op de fiets naar reeuwijk gegaan , daar ben ik gezellig met Esmee en Els naar de speeltuin geweest..heb van de vriendinnen wat leuke foto's gemaakt want dat wilde ze graag. smiddags met mars naar de ikea geweest voor een oventje...hebben er gelijk 1tje gekocht voor zijn verjaardag alvast(6 september is hij jarig)
savonds lekker op tijd naar huis en vroeg me bed in, vanmorgen gewerkt..en vanmiddag nog ff de stad in met mams ook nog ff naar de verjaardag van Joey geweest en daar lekker gebbqt nog ff bij mij thuis geweest en bij Marijke wat gedronken en k2 zoekt k3 gekeken en nu lekker thuis en zo heerlijk me bedje in want morgen word het weer warm, dus meestal een vermoeiende dag :P


liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten