Pagina's

vrijdag 7 augustus 2009

Elroy weekendje bij ons logeren :)


afgelopen weekend kwam Elroy gezellig logeren want me zus en zwager gingen samen een weekendje naar eindhoven. :) vrijdagmorgen kwam Elroy al, ik was nog aan t werk maar toen ik thuis kwam zijn we lekker naar het zwembad gegaan! hij heeft daar heerlijk met Oma en tante Rianne gezwommen daarna nog wat boodschapjes gedaan, avond eten gegeten en heerlijk naar bed. zaterdagochtend moest ik werken, daarna met mams en Elroy ff de stad in gelopen en heb daarna lekker pannenkoeken gegeten bij marcel en zijn we naar Den Haag gereden en hebben we Amerikaanse auto's gekeken. zondagochtend aardig vroeg opgestaan naar de kerk, k ben gezellig met me neefje in de chreche geweest oppassen :) smiddags hebben Matthijs, Sabine Marcel en ik samen monopoly op de playstation gespeeld, en ff thuis wat gegeten en daarna weer terug..maandagochtend lekker op tijd wakker :P ben ik nog ff gezellig samen met Elroy naar de hertjes gelopen en dat vond ie erg interressant. tussen de middag nog ff de fles naar binnen en daarna stonden papa en mama alweer op de stoep om lekker te knuffelen met hem. om 2 uur ben ik lekker gaan werken en was pas om 8 uur klaar.. dinsdag was ik lekker vrij, smorgens heerlijk in het zonnetje een boek gelezen en smiddags met mams nog ff wat boodschapjes gedaan en bij de bibliotheek boeken gehaald en dat dan ook nog op de fiets :P haha rond 4 uur toen Mars klaar was met werken zijn we nog ff naar zijn ouders geweest want die hebben een heel groot zwembad staan van 4,5 m dus heb ik daar nog ff met Devon en Joyce ingezwommen tot na een kwartier de zon weg ging en het dan toch wel erg fris was. hebben heerlijk shoarma gegeten en daarna lekker naar Mars gegaan en ook lekker op tijd naar bed! woensdagochtend lekker in de tuin in het zonnetje gezeten.. en smiddags gewerkt..














liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten