Pagina's

maandag 10 augustus 2009

zwemmen in de eemhof

donderdagavond na het bbqen zijn Mars en ik naar lelystad gereden richting Jacqueline en Jechiel want we zouden bij me zus een nachtje slapen en dan vrijdag naar de Eemhof om daar lekker te gaan zwemmen :D toen we daar aankwamen eerst ff wat gedronken en gekletst en toen ging de paystation aan en hebben jacq, jechiel en mars monopoly gespeeld op de playstation en k ben lekker vroeg naar bed gegaan ik was het zat, jacq was al gauw falliet dus die kwam nog ff bij mij op bed kletsen vrijdagochtend waren we al op tijd wakker, hebben elroy pap gegeven en daarna ff lekker op de grond gespeeld. Elroy op bed gelegd wij aankleden maar hij wilde niet slapen dus zijn we maar ff naar de stad gereden en hebben ff bij de AH wat boodschapjes gehaald en bij de kruidvat een fotoboek opgehaald wat me zus had gemaakt:P daarna naar huis de manne waren ook al uit bed nog ff gezeten en toen richting de Eemhof waren daar rond 11 uur en moesten de kaartjes nog halen en stond best een rij, stonden ze nog in de verkeerde ook die het langste duurde haha:P maargoed half 12 gingen we naar binnen, eerst heerlijk gezwommen en daarna lekker een patatje gegeten met een frikandel, en Elroy zijn fles gehad hij was moe dus lekker in de box gelegd wij lekker gaan zwemmen..maar hij wilde niet slapen eindelijk in de maxicosi was ie in slaap gevallen dus mars en ik ff bij hem gezeten zodat me zus en jechiel ook lekker ff samen konden zwemmen, na een poosje schrok ie wakker dus ben ik nog maar ff met ehm het water ingegaan en dat vind ie heerlijk! lekker spetteren en water hij vind het heerlijk haha:P rond half 5 zijn we gaan aankleden en richting huis, hebben thuis Elroy eten gegeven en daarn zelf lekker broodjes gegeten rond 8 uur zijn we naar huis gegaan en hebben we achter in de tuin bij mij nog ff bij het vuur gezeten! zaterdagochtend va 8 tot kwart voor 3 gewerkt:P en daarna nog ff met mams naar de stad, savonds hebbn we heerlijk bij Mars thuis een filmpje gekeken, en paps en mams kwamen ook kijken was erg gezellig! zondag kwam Essie mee, en hebben we haar weer op de fiets thuis gebracht daarna naar Mars want oom Peter en tante Henriette kwamen langs hebben lekker zitten kletsen en ron half 7 gingen ze weer op huis aan, we hebben wat gegeten en daarna heerlijk op de bank gehangen! vanmorgen lekker uitgeslapen teminste tot half 9 en nu lekker achter de comp, zo komt me zus en Elroy gezellig weer want ze logeren bij Jechiel zijn zus en zij moest gewoon werken en de mannen gngen klussen dus komt ze gezellig hierheen en vanmiddag gewoon lekker werken, vanavond komt Esmee slapen en morgen gaan we gezellig naar de Efteling!!!





liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten