Pagina's

maandag 7 september 2009

verjaardag Marcel

een druk weekend achter de rug, me ouders zijn heerlijk op vakantie naar Rhodos die komen 13 op 14 sept weer thuis..
vrijdag was ik lekker heel de dag vrij, smorgens om 8 uur al naar Nathalie een vriendin van mij, k zou haar dochtertjes haar doen voor de bruiloft van haar broer dus dat had ik gedaan daarna nog ff met Marijke en Devon naar de stad geweest om nog een cadeautje voor Marcel te halen had al wel wat maar er moest nog wat bij.. smiddags nog ff bij het stadhuis wezen kijken waar ze gingen trouwen :) savonds heerlijk een patatje gegeten en lekker op tijd naar bed, zaterdagochtend vroeg op want k moest werken om 13.oo was ik klaar daarna lekker gedoucht..nog ff gezeten en toen naar de verjaardag van Nick die werd 1. savonds lekker cake en taart gebakken en k heb tussendoor nog lets dance gekeken..wat een grappig programma is dat haha.. zondag was marsie jarig!! smorgens een beetje op tijd eruit, marcel zijn cadeautjes gegeven en hebben we samen nog ff gezeten en toen kwam essie hebben we een cakje gegeten en daarna nog ff een spelletje gedaan, rond de middag kwam Jacqueline, Jechiel en Elroy. daarna kwamen Denis en Saskia en Arjen, Gerdine en Julia en Jeroen dus was gelijk een volle bak, marcel zijn ouders kwamen nog en zijn zus , richard en Devon dus we hadden een lekkere volle bak. was wel erg gezellig, eind van de middag kwamen Stephan en Renske dus hebben gezellig met ze 7e gegeten lekker een patatje, savonds kwamen oom Peter en tante Henriette nog :) rond 11 uur was iedereen weg, ff alles opruimen en toen heerlijk slapen, vanmorgen lekker uitgeslapen tot 10 uur en daarna nog ff het huisje schoongemaakt en met me zus op internet gekletst..om 1 uur gewerkt en was om 6 uur thuis, net gegeten en ga zo richting lelystad :) gezellig een nachtje bij me zus logeren :D morgen babyzwemmen met Elroy en Jacq.. en smiddags nog ff naar de stad.. dit was het wel weer voor nu

xxx en liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten