Pagina's

maandag 21 september 2009

Feest Opa en Oma

afgelopen zaterdag hadden we een feestje van me opa en oma, ze waren van het jaar allebei 70 geworden dus hadden we gezellig een familiedagje! :D
zaterdagochtend rond half 9 loopt marcel naar de bus om 'n tomtom te pakken want die was ie vergeten om te kijken waar we heen gingen. kwam Marcel bij de bus en was er ingebroken..pfff van alles weg natuurlijk en geen braakschade :S dus de politie gebeld die kwamen niet we moesten aangifte doen via internet. wij naar mijn huis rond 9 uur waren we daar ff mijn autosleutels gepakt, omdat marcel nou geen muziek meer in zijn auto had zitten en we toch een uurtje moesten rijden zijn we maar met mijn auto gegaan. toen zijn we richting Drimmelen het biesbos gereden. om kwart over 10 kwamen we daar aan en hebben we wat gedronken en een heerlijk taartje gegeten de kindjes hebben in de speeltuin gespeeld die erbij zat :) om half 12 gingen we met een boot 2 uur varen.. in t begin was het nog best fris..rond half 1 gingen we benenden wat eten, lekkere soep en heerlijke broodjes met Ham of kaas..en de meeste kindertjes hadden een lekkere eierkoek te pakken.
na het eten weer naar het dek en toen kwam het zonnetje steeds meer door en werd het heerlijk weer :) om kwart voor 2 waren we weer terug op de kant en zijn we met ze alle richting Den Hout gereden waar we in het pannenkoeckenhuys wat gingen drinken en met de meeste van de familie gingen we met de treinfiets een stuk fietsen door het biesbos dat was erg vermoeiend maar wel heel leuk :D op de helft zijn we nog ff gestopt om ff de benen te strekken en wat lekkers te drinken en een lekkere koek. rond 5 uur waren we terug en hebben we nog lekker geborreld, ook zijn we nog gezellig in de speeltuin die erbij zat geweest op de trampoline op de glijbaan op de schommel en de jongens waren helemaal gek van de skelters:P en rond een uur of 7 zaten we aan tafel en hebben we heerlijk pannekoeken gegeten. ik had een pannenkoek met shoarma op heerlijk maar t vulde wel goed dus kon hem niet helemaal opkrijgen, als toetje hadden we een heerlijk ijsje. en rond 9 uur zaten Mars en ik weer in de auto om naar huis te gaan. ik was het helmaal zat :( k heb lekker geslapen in de auto en thuis ook lekker geslapen, de dag was iig super iedereen had het lekker naar zijn zin ..zondag niet veel gedaan, want was nog steeds moe..smiddags nog ff geslapen maar na een poosje kreeg ik lekker een hoestbui en daarna kon ik niet meer in slaap komen dus dan maar op tijd naar bed:P


liefs xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten