Pagina's

zondag 3 mei 2009

verjaardag..en druk weekend

dinsdag was ik jarig smorgens kwam er wat visite en me zus en Elroy waren er ook, smiddags geen visite dus zijn we ff naar zoetermeer geweest ff de stad ingegaan! toen we thuis waren heb ik samen met Renske gekookt lekker Durum gemaakt. savonds kwamen me Opa en Oma en Oma voor me verjaardag! woensdagochtend heb ik lekker uitgeslapen en smiddags gewerkt, savonds met me mams gezwommen en daarna nog naar Oranjenacht geweest.. de vengaboys waren geweest was wel grappig lekker meezingen en meedansen :D donderdagochtend om 8 uur al bij de c1000 om te werken was om kwart voor 12 klaar, ff met mars over de rommelmarkt gelopen en daarna nog met me nieuwe fiets naar Haastrecht gefietst daar ff wat gegeten en een ijsje gehaald en toen weer terug naar huis gefietst heerlijk in het zonnetje! vrijdagochtend ook om 8 uur bij de c1000 en toen al lekker om 11 uur klaar.. heb ik nog ff gesport en daarna smiddags is Devon bij Mars en mij op de flat geweest en heeft ie lekker bij ons gespeeld en zijn nog ff boodschapjes wezen doen voor het weekend! savonds ben ik bij Liezette geweest zij had thuis een tupperware party dus was wel ff leuk om heen te gaan nog wat dingetjes besteld..daarna naar mars en daar geslapen.

zaterdagochtend vroeg op want om half 9 bij de c1000 om 12 uur was ik klaar en ff lekker gedoucht en smiddags na 3 uur vierde ik me verjaardag nog voor de vrienden.. smiddags kwamen niels, joice en nick + Arjen Gerdine en Julia was erg leuk hebben gezellig zitten kletsen en met de kleintjes op de grond gespeeld. we hebben gezellig patatjes enzo gebakken en ze zijn blijven eten rond 7 uur gingen ze weer naar huis en hebben mars en ik ff samen een uurtje op de bank gelegen en heb ik ff een tukkie gedaan was et toen al zat, om kwart over 8 stonden de volgende op de stoep wat vrienden en de zus en moeder van Marcel kwamen ook nog ff! druk druk dus rond half 11 was iedereen weer weg en zijn we lekker gaan slapen. vanmorgen niet veel gedaan vanmiddag ff op visite geweest bij Arjo en Elouise en vanaaf lekker bij mij thuis gegeten en dat was het dan wel weer;)
morgenochtend om 8 uur bij de tandarts, ben benieuwd of ik gaatjes heb:P

owja en k ben met me verjaardag aardig verwend, van me ouders heb ik een mooie goude ring gekregen, van Mars heb ik de nintendo DSi gekregen met fotocamera, met spelletjes erbij en van de zussen en broers heb ik allemaal spulletjes van het BLOND service gekregen. van Opa, Oma en Oma gouden oorbelletjes en verder geld en nog meer service van BLOND dus erg verwend:D

liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten