Pagina's

zondag 10 mei 2009

druk weekend..

weer een druk weekend voorbij, dus k dacht typ nog ff snel een berichtje.
vrijdagochtend heb ik lekker thuis bankgehangen en smiddags gewerkt, daarna lekker gegeten en naar Jeroen en Claudia hun receptie want die zijn getrouwd..ze zagen er echt supermooi uit!
zaterdagmorgen alweer om half 9 bij c1000 werken en was ook pas om kwart voor 2 klaar normaal om 12 uur, maar het was erg druk.. daarna ff boodschapjes gedaan met mams, en om 4 uur moest ik op Arthur, Esmee en Jelmer passen. Essie en ik hebben een rondje geskate had het al een hele poos niet gedaan, hebben een rondje van 2 km geskate en was het daarna echt wel goed zat:P
mars die kwam ook nog en toen hebben we lekker Taco's gemaakt savonds de film High School Musical 3 gekeken :) was een leuke film ze waren lekker op tijd thuis, dus konden lekker op tijd naar bed, vandaag naar me zus geweest was weer erg leuk zijn naar het natuurpark gegaan en hebben daar heerlijk in het zonnetje gewandeld. toen we thuis bij me zus waren hebben we de pan aangezet en hebben we lekker patatjes gegeten rond 8 uur weer naar huis, me auto deed het weer is niet:P van t weekend doet me accu het niet goed meer..vanmorgen me vaders auto ernaast en toen ging die wel aan en vanaaf dus weer met me zus der auto erbij en de startkabels.. gelukkig kregen we hem weer aan de praat en zijn we heel thuis gekomen :) morgen maar is me oom bellen of hij er even naar kan kijken, en of hij even de accu door kan meten. k wou lekker op tijd slapen maar dat lukt ook niet echt meer:P haha maar ga nu wel lekker slapen

2 opmerkingen:

  1. Heey wijffie!

    Succes met je accu..
    Hoop dat je daarna weer lekker kan tuffen!
    Heb je een 45 km autotje?
    Noujaa hoor wel weer van je,

    XX Melanie! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha nee, gewoon een normale auto alweer 2 jaar, een Ford fiesta :D

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen