Pagina's

dinsdag 26 mei 2009

26 mei

zoo, vrijdag moest ik werken, om half 10 dus lekker op tijd.. k had een beetje de leiding omdat degene die dat normaal had op vakantie was, dus heb lekker achter in het magezijn de vracht nagekeken en iedereen aan het werk gezet :D om half 2 klaar lekker naar huis en nog ff met Devon gespeeld in de straat..daarna met mams nog wat boodschapjes gedaan en vrijdagavond als vroeg in de avond naar de Goudse schouwburg want mams en ik gingen naar de nederlandse High School Musical was erg leuk, daarna nog tot 11 uur in de tuin gezeten bij de vuurkorf :D zaterdagochtend gewerkt en zaterdagmiddag met Marcel naar de Ikea geweest, hebben we 2 nachtkastjes en een spiegel gekocht :) savonds gebbqt en lekker op tijd naar bed. zondag lekker uitgeslapen en hebben we smiddags lekker een stukje gefietst alleen was me accu bijna leeg, dus heb nog een heel stuk zelf moeten fietsen maja is goed voor de conditie. savonds weer gebbqt bij Mars zijn ouders, Maandagochtend mee haartjes weer is geverfd weer lekker donkerbruin, want in de zon is het toch zo weer een stuk lichter! smiddags gewerkt en gisteravond gezellig met mams gezwommen en daarna nog tv zitten kijken..vandaag heerlijk vrij! vanmorgen in de flat geweest want de stroom was er tot 1 uur vanaf thuis dus heb lekker bij mars gecompt en tv gekeken:) vanmiddag met mams wat boodschapjes gedaan en lekker bankgehangen..vanaaf Mars zijn haartjes laten knippen.. en zo lekker naar bed! morgen weer een dagje vrij ga lekker met me schoonzusje Renske in Utrecht shoppen gezellig.. dit was het weer voor nu! en met mij gaat het lekker! gelukkig :D

liefs

1 opmerking:

  1. He Rian,

    We hadden elkaar gisteren tegen kunnen komen, aangezien ik ook in de stad was;-) Maar da's ook niet zo heel bijzonder, aangezien ik in Utrecht woon, haha. Maar toch een beetje toevallig, want kom niet zo vaak in het centrum. Maar helaas, we hebben elkaar mis gelopen!

    X Marcia

    BeantwoordenVerwijderen