Pagina's

zaterdag 12 maart 2011

gezellig weekend :)

vrijdagochtend ben ik gezellig bij een mirjam en Emmely op visite geweest, daarna door naar Nathalie en de kids..kon ze mooi Ruben en Lysa ophalen zonder Sam en Daan..daarna hebben we lekker een eigen gemaakt broodje pizza op die erg lekker was :) smiddags hebben we gezellig met elkaar geknutseld en dat is nog best leuk geworden al zeg ik het zelf.
hier een foto ervan:
vrijdagavond hebben we samen sterren dansen op het ijs gekeken..vanmorgen ben ik met mams boodschapjes gaan doen want we hadden bijna niks meer in huis, marcel is ook eindelijk na een week weer redelijk opgeknapt nog wel last van zijn keel maar verder gaat het wel goed. hij is vandaag dan ook druk bezig geweest op het balkon. hij heeft een heel mooi hoekbankje getimmerd waar we van de zomer lekker op kunnen zitten. het is nog niet helemaal af, want er komt nog een mooie vlonder en we moeten het verder nog gezellig maken :) hier alvast een foto van onze mooi hoekbank op het balkon:
verder heb ik vanmorgen nog even de slaapkamer gestoft en gezogen en ook het bed afgehaald en lekker gewassen(heeft vandaag lekker buiten in het zonnetje gehangen aan de galerij) daarna ben ik vanmiddag even met mams de stad ingeweest en hebben we vanmiddag me auto'tje helemaal van binnen schoogemaakt..nu alleen nog even de buitenkant en er moet nog even wat lucht in de banden en dan is ie weer helemaal klaar voor een ritje lelystad waar ik dus maandagavond heen ga met mams..ik ging nog steeds wat leuks doen met me zus omdat ze me zo geholpen heeft met het organiseren van onze bruiloft..dus dinsdag gaan we gezellig een dagje winkelen in apeldoorn en daarna gaan we gezellig met ze 2e een hapje eten. en oma's mag oppassen ;) vanavond gaan we verder niet veel doen en morgen nog even naar de verjaardag van mijn opa en genieten van het mooie weer, als het weer zo mooi is als vandaag!

1 opmerking:

  1. Goh die mooie hoek bank op het balkon lijkt wel door een vakman gemaakt!!! Of is het soms zijn beroep??
    Geniet van de week in Apeldoorn!!

    Liefs, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen