Pagina's

zondag 6 maart 2011

drukke week gehad ;)

afgelopen week was het weer erg druk..maandagochtend heb ik een beetje uitgeslapen en daarna naar de Fysio smiddags ben ik gaan werken en savonds ook nog met mams gaan zwemmen!
dinsdag voor controle naar het EMC, eerst longfunctie geblazen die was 1.93 liter dus erg goed voor mij daarna naar de longarts die erg tevreden was. ook ben ik 2 weken geleden bij de KNO-arts geweest en die vond dat me holtes er een stuk rustiger uitzagen..dus het 3 x per dag spoelen en de nieuwe neusdruppels doen hun werk! ik heb ook een stuk minder hoofdpijn en minder kortademig dus dat is erg fijn! woensdagochtend heb ik dan ook weer lekker uitgeslapen en smiddags gewerkt. donderdag was ik lekker vrij en ben ik met Esmee naar de bios geweest in scheveningen naar de film chalet girl. t was een leuke film dus hebben een gezellig middagje gehad samen. donderdagavond kwam mams me alweer op tijd ophalen want we gingen naar lelystad naar me zus..we hebben daar lekker geslapen en vrijdag hebben we op ELroy en Thessa gepast want Jacqueline moest werken en had anders geen oppas! was een erg leuke dag lekker met Elroy en Thessa gespeeld en nog even buiten gewandeld. een drukke vermoeiende dag maar wel erg leuk..na het eten zijn we weer naar huis gegaan en lag ik lekker om half 10 in bed, zaterdagochtend weer vroeg eruit want k moest vna half 9 tot kwart over 2 werken..daarna nog wat boodschapjes gedaan, savonds lekker gedoucht en Najib Amali gekeken. vanmorgen een beetje uitgeslapen en vanmiddag ben ik lekker in het zonnetje op de fiets naar paps en mams geweest even een bakkie gedaan en toen weer naar huis. marcel is al de hele week verkouden en niet lekker, vandaag heeft ie lekker een bankdagje gehad..hij hoest als een cfer :P en hij heeft last van zijn keel en hoofd dus denk morgen nog maar een dagje uitzieken..

dus was een lekker druk weekje, van de week hopelijk een minder drukke week!

1 opmerking: