Pagina's

donderdag 30 december 2010

weer terug van weg geweest..

we zijn maar een paar dagen weg geweest van maandag tot donderdag, maandag heb ik in mijn vorige blog al verteld. dinsdagochtend zijn Marcel, Arthur, Esmee en ik het park gaan verkennen..we zijn eerst naar de parkwinkel geweest en daarna naar de factory waar je van alles kon doen zoals poolen en bowlen en savonds is er gezellige muziek ook is er een speelhal. daar hebben we gezellig een paar potjes gepoold.
aan het einde van de middag zijn we gaan bowlen en hebben we daarna zijn we bij een grill restaurant gaan eten waar iedereen lekker zijn buikje vol heeft gegeten. na het eten waren we lekker gek aan het doen dat is wel te zien aan deze foto:
woensdag kwamen Jacqueline, Jechiel en de kids ook nog even een dagje langs :) we zijn gezellig naar de factory geweest waar elroy een paar keer in de glijbaan is geweest!
smiddags is bijna iedereen gaan zwemmen behalve Thessa, me oom en tante en Marcel en ik...
Thessa lekker op bed, die was erg moe! Marcel en ik zijn lekker in bad gegaan met de bubbels ow dat was wel erg ontspannend! daarna heeft Marcel lekker pannekoeken gebakken en hebben we die heerlijk opgegeten! daarna zijn we nog ff gaan poolen waar we ik en Essie natuurlijk van de jongens hebben gewonnen! Esmee sliep gezellig bij Marcel en mij op de kamer en toen we in bed lagen hebben we nog even Uno gespeeld (een soort pesten met kaarten) en Essie kon het weer niet laten om gek te doen ;)
vanmorgen was het dan al weer tijd om naar huis te gaan, iedereen vroeg op en om half 10 waren we klaar om richting huis te gaan. Esmee ging nog even met ons mee rond kwart voor 11 waren we thuis, we hebben alle spullen naar boven gebracht en toen hebben we wat gedronken en toen zijn Esmee en ik even samen boodschapjes gedaan. tussen de middag hebben we lekker broodje met gelderse rookworst op en toen moest ik me medicijnen voor infuus alweer klaar maken! Essie werd toen ook opgehaald door der papa, maar niet getreurd ze komt morgenavond oud & nieuw bij mijn ouders vieren!


morgen naar de kno arts, ben benieuwd!
IEDEREEN ALVAST EEN HEEL GELUKKIG EN ZO GEZOND MOGELIJK NIEUWJAAR!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten