Pagina's

zaterdag 18 december 2010

gezellige zaterdag :)

ondanks ik in het ziekenhuis lig, heb ik vandaag een gezellige dag gehad. Marcel was hier rond 12 uur en is net pas weer richting huis gegaan. we hebben gezellig een filmpje gekeken en een spelletje gedaan toen mams er was :) we zijn ook nog even naar het winkeltje gelopen om een lekker ijsje te halen en om even de benen te strekken, daarna zijn we ff naar buiten gegaan en wilde ik mars even inpeperen met sneeuw maar helaas ging hij te snel weer door de draaideur naar binnen :( haha... vanavond hebben we lekker in het restaurant gegeten marcel had een sateschotel en ik had lekker een biefstukje met patat! daarna zijn paps en matthijs en sabine nog even geweest. k had ook nog een leuk cadeautje van mijn mannetje gehad, een kussentje met duizend kusjes erop..echt schattig :)













verder heb ik even wat foto's gemaakt van de kerstsfeer hier in het ziekenhuis ;)


















1 opmerking:

  1. Hey!
    Ben je inmiddels alweer thuis?
    Hoe gaat ie?
    Hoewel het er niet op leek ;-) vonden lysa en sam het wel gezellig bij je in het ziekenhuis! sam heeft het er nog over...
    groetjes!
    Nathalie en de rest

    BeantwoordenVerwijderen