Pagina's

maandag 27 december 2010

vakantie :)

vrijdag ochtend heb ik nog even longfunctie geblazen en bloed geprikt en ja hoor vandaag was de longfunctie 2.0 liter :) super blij dat hij weer op me oude niveau is, smiddags belde de dokter even over de uitslag en die was ook erg tevreden gelukkig! 4 januari mag me infuus eruit en dan nog een keertje longfunctie blazen...
kerst was gezellig 1e kerstdag gezellig met het hele gezin bij mijn broer gegeten, iedereen ging wat klaar maken, wij hadden de hapjes voor smiddags klaar gemaakt en stephan en renske het voorgerecht, matthijs en sabine het hoofdgerecht en paps en mams het nagerecht, jacqueline en jechiel hadden niks gemaakt want die wisten niet zeker of ze kwamen want als er veel sneeuw lag kwamen ze niet, maar gelukkig waren we wel gezellig met ze alle :)
2e kerstdag lekker uitgeslapen hmm niet echt moest natuurlijk al om 8 uur aan de colistin dus we hebben heerlijk op de bank gehangen, mijn ouders zijn nog even geweest en rond 4 uur kwam de familie van marcel, zijn ouders, marijke, richard, joyce en devon. we hebben heerlijk gegourmet en daarna nog gebowlt op de wii waar devon erg goed in was een mannetje van 4 verslaat iedereen al.
vanmorgen alweer vroeg eruit alle spullen bij elkaar gepakt en rond half 10 gingen we richting esmee want we gaan een paar daagjes op vakantie tot donderdag :) we gaan met 9 mensen me oom en tante, arthur, esmee, jelmer, paps,mams, marcel en ik dus een gezellig boel. we zitten in de Eemhof helaas kan ik nu niet zwemmen door het infuus :( dat is wel minder want er is een heel leuk zwembad en ik vind zwemmen ook heel leuk dus dat is iets minder, maar het is wel lekker om er even tussen uit te zijn.
ook was mijn kleine neefje Elroy vandaag alweer 2 jaar geworden dus daar zijn we ook nog even geweest, wat word ie al groot hij slaapt sinds van de week ook alweer in een groot bed :)
k heb net al heerlijk in het bad gezeten met bubbels O wat is dat lekker, marcel had er een beetje veel sop in gedaan dus ik kwam om in de sop. thuis hebben we geen bad dus moet er nu lekker van genieten.
vrijdag moet ik weer naar de KNO arts terug en dan hoor ik wat hij ervan vind. ik vind dat het nu een stuk beter gaat! en dan is het alweer oudjaar we vieren het met een heleboel anderen bij mijn ouders thuis dus word ook weer een drukke boel :)

1 opmerking:

  1. Fijn dat je weer op je oude niveau zit! Nog even volhouden en dan mag je infuus er ook weer lekker uit! Succes nog!
    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen