Pagina's

maandag 2 augustus 2010

vrijgezellenfeest :)

t is alweer ff geleden maar 24 juli heb ik me vrijgezellenfeest gehad en Marcel ook!
zaterdagmiddag om half 2 gingen Jacqueline, Esmee en ik richting Sabine. daar aangekomen kwam de rest ook snel, we waren in totaal met 7 meiden. Liezette kwam langs (ze geeft Mylene party's) we gingen met ze alle ons optutten, ik werd opgemaakt door Liezette. toen we klaar waren en iedereen er leuk uitzag gingen we met 2 auto's weg, richting Haastrecht..waar we in het park sotnden te wachten en daar werd mij verteld dat ze een fotoshoot hadden geregeld. ik was helemaal blij want zoiets wilde ik altijd al.. we gingen eerst met ze alle op de foto en later allemaal alleen en nog heel wat andere foto's ook moest ik heel vaak alleen op de foto wat ik helemaal niet erg vond ;) in totaal zijn er bijna 200 foto's gemaakt. ik ben er erg benieuwd naar maar ik mag ze nog niet zien.. dus als ik ze heb dan zet ik er hier wel een paar neer.
daarna zijn we naar huis gegaan en zijn Sabine en Renske gaan koken. we hebben lekker varkendhaas met champignonsaus gegeten met aardappeltjes en boontjes en als toetje heerlijke stroopwafelijs :) na het eten werd Esmee opgehaald want die ging niet mee naar de stad, daar is ze nog een beetje te jong voor. daarna zijn we ff langs huis gegaan en zijn we naar de stad gegaan en hebben we heerlijk bij Gewoon Gouds gezeten. met elkaar als afsluiting nog geproost. rond 12 uur kwamen ook de mannen richting gewoon gouds, die waren wezen karten in zoetermeer..daarna zijn ze bij Grazy piano's gaat eten en hebben zich daar heerlijk vermaakt. toen de mannen bij Gewoon Gouds aankwamen hebben we nog een drankje gedaan en toen zijn er een aantal naar huis gegaan en met de rest zijn we nog ff doorgegaan naar de Woodies daar hebben we nog gezellig gedanst met elkaar. en rond 2 uur zijn we richting huis gegaan want ik was het helemaal zat maar wat wil je met zo'n drukke dag ;)



ook heb ik afgelopen 2 weken een kuurtje flucloxacilline omdat ik zo moe was en toch ook meer benauwd. nu gaat het een stuk beter ik ben veel minder moe, maar hoest nog wel wat..maaja dat heeft ook met de spanning voor het trouwen te maken want als ik zenuwachtig of gestressd ben dan uit dat zich in hoesten.. dus dat is wel minder, nog 11 daagjes en dan is het voorbij dan ben ik mevr van Waas :P

xxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten