Pagina's

zondag 29 augustus 2010

eerste dagje werken

gister weer voor het eerst na 2 weken gewerkt, moest al vroeg op want ik moest om 8 uur al beginnen ik mocht gelijk weer in de slagerij staan..dus vol aan de bak. k moest eigelijk tot 1 uur werken maar om kwart over 12 mocht ik al lekker naar huis was het toen ook wel goed zat!
daarna ff thuis gezeten en soep gemaakt, toen naar de verjaardag van Kees en Ruben en gisteravond heerlijk niks gedaan lekker filmpje gekeken op de bank.
morgen gaat het gewone leven weer beginnen, marcel gaat weer werken en ik ook morgenavond ff lekker zwemmen als ik niet te moe ben en daarna met me mams naar Jacqueline en dan komen we dinsdagavond weer terug!
verder gaat het allemaal erg goed, t is wel raar om niet meer thuis te wonen maar tegelijkertijd ook heerlijk om je eigen plekje te hebben samen met Marcel natuurlijk!

ook heb ik me blog ff opgepimpt! hoop dat jullie hem leuk vinden!

xx

2 opmerkingen:

  1. Leuk je nieuw gepimpte blog!!
    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je blog echt erg mooi nu!! Enne ik zal je motiveren hoor haha ;) Zet m op!!

    groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen