Pagina's

zondag 4 maart 2012

afgelopen week..

afgelope maandag is mijn Oma overleden. t is allemaal heel snel gegaan dus het kwam redelijk onverwacht. dinsdagmiddag samen met paps naar het Erasmus MC geweest voor longfunctie blazen en controle, het blazen was iets minder dan vorige keer 2%. door alle spanningen van afgelopen 2 weken was ik meer benauwd en hoeste ik ook meer. ik had gehoopt dat het door de cayston en colistin wel omhoog was gegaan, de dokter zei dat het nu waarschijnlijk komt door de spanningen dat het iets minder is. gelukkig kan ik wel  een stuk meer doen dan het afgelopen jaar, ookal werk ik nog steeds niet. ik sport op het moment wel 3x in de week en doe ook bijna alles op de fiets. dus dat gaat gelukkig erg goed :)
vrijdag hebben we de begrafenis van oma gehad, het was een mooi afscheid. ben blij dat het weer achter de rug is zodat we weer verder kunnen gaan met oma in ons hart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten