Pagina's

woensdag 15 februari 2012

vorige week een hele drukke week gehad, maandag tot dinsdag lekker bij me zus geweest hebben we heelrijk gezwommen, verder heb ik bijna elke dag geschaatst :)
zaterdagmiddag met Esmee naar een workshop geweest bij een stoffen winkeltje in de stad, daar hebben we allemaal hartjes gemaakt aan een stok (foto komt later) zondagmiddag nog geschaatst en s'avond was ik helemaal op, alles deed pijn volgens mij voelde ik alle spieren die je hebt.
maandag dus ook samen met Marcel een dagje thuis op de bank gehangen lekker filmpjes gekeken enzo.
dinsdag gister dus heb ik smorgens gezellig op Daan gepast en smiddags moest ik eigelijk voor controle naar het EMC maar de dokter was ziek dus belde ze smorgens af, k ben toch geweest om me PAC door te laten spuiten en gelijk bloed af te laten nemen oa voor staal tekort, gelijk een sputumkweek ingeleverd zodat als ik over 2 weken als nog de controle heb ze wel de uitslagen daarvan al hebben..k was wel erg benieuwd of door het sprayen van Ceyston en Colistin me longfunctie echt omhoog is gegaan, want ik kan wel veel meer en heb meer energie en meer lucht maar of dat dan ook te zien is bij het blazen, dus nu nog 2 weekjes wachten..spannend ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten