Pagina's

zaterdag 3 december 2011

even een update

hier gaat het op het moment allemaal z'n gangetje ben net een paar dagen gestopt met mijn pillenkuur van 3 weken. het heeft niet helemaal het gewenste resultaat opgeleverd maar ik ben er wel tevreden mee, 13 december moet ik weer terug komen voor controle omdat wij in januari een weekje naar Duitsland gaan en ik me dan wel goed wil voelen zodat we ook leuke dingen kunnen doen zoals zwemmen en buiten wandelen. verder gaat het erg goed met Yenthe ze is alweer ruim een maand oud. ze zijn zo lief maar ook erg druk met ze  3e hihi
we hebben een drukke week voor de boeg, vanavond gaan we gezellig bij mijn  ouders gourmetten voor sinterklaas, morgen krijgen we visite, maandag komt mijn zus deze kant op en blijft 2 nachtjes bij mijn ouders met de kids. en ga ik 2 taarten bakken voor mijn moeder want die is dinsdag jarig dus dan ben ik de hele dag bij mams en dan smorgens ook nog op Daan passen en dan woensdag is mijn broer jarig dus komende dagen alleen maar leuke dingen :) en dan donderdag weer sporten met de Fysio wat overigens niet tegenvalt ik voel me er erg happy bij. ik merk dat ik wat meer/verder kan lopen en ook al wat meer energie heb. afgelopen donderdag kon ik helaas niet sporten omdat ik toen snachts me helemaal leeg heb gespuugd en dus donderdag heel de dag op de bank of op bed heb gelegen duurde gelukkig maar 1 dag en toen was het bijna over :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten