Pagina's

donderdag 29 december 2011

bijna 2012..

een lekker drukke kerst achter de rug, 1e kerstdag bij mijn ouders gegeten en 2e kerstdag bij schoonouders gegeten :) erg gezellig maar wel druk zeker als je ook nog is strontverkouden en moe bent van te weinig slaap..

dinsdag was mijn kleine neefje jarig 3 jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel nog een jaartje en dan gaat hij alweer naar de basisschool. hij had een mooie bert en ernie taart, want meneer is helemaal gek van bert en ernie en dan vooral bert. hij is heel erg verwend veel cadeautjes en vooral veel aandacht van iedereen!

dinsdag dan ook gelijk begonnen met een ABkuurtje minicyclinne, vandaag ook begonnen met 3 x op een dag astreonam sprayen, kost wel een hoop energie met schoonmaken enzo maar goed heb er gelukkig ook wel de tijd voor (niet altijd zin in) ben nog wel erg verkouden t is al minder als met de kerstdagen dus t gaat de goede kant op hopen dat het voor de vakantie bijna over is! maandag gaan we gezellig een weekje naar Winterberg samen met mijn mannetje, mijn ouders, mijn oom en tante, Esmee en me 2 neefjes dus dat gaat super gezellig worden en we hopen toch ook wel op sneeuw :)


IEDEREEN ALVAST EEN HEEEEEEEL GELUKKIG NIEUWJAAR! wij gaan oudjaarsavond naar mijn broer toe waar heel ons gezin compleet zal zijn :) (dat gebeurt niet vaak) en ook nog heel wat vrienden van mijn broertje zullen zijn dus dat word een hele leuke en drukke nacht..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten