Pagina's

zaterdag 16 juli 2011

controle longarts en nu lekker vakantie :)

dinsdagmiddag met mams richting het EMC daar eerst longfunctie geblazen die was nog steeds lager:S al vanaf Apil, hij was 60% en nu 52% dus dat was niet echt fijn.... weer de ziektewet in en voorlopig niet werken, eerst maar is even tot rust komen..als dingen niet lukken op me werk dat raak ik gefrustreerd en dat is ook niet echt goed voor je dus nu eerst maar even weer aan me gezondheid werken. gister ook nog naar de arbo-arts geweest, helemaal mee eens ik mag pas weer gaan werken op medisch advies dus dat s wel fijn. weer een zorg minder!
gister middag zijn we heerlijk wezen varen, want we hebben sinds kort een klein bootje :D


gister was de enige mooie dag, k geloof dat ik op buienradar zag dat het nog 2 weken slecht word..hopen dat het dus nog veranderd. hebben iig gister een hele leuke middag gehad

Ojaa en vrijdag komt dan eindelijk onze nieuwe bank, ben zooo benieuwd hoe die zal staan in ons flatje ;) verder willen we in de vakantie toch nog wel lekker dagjes. als ik natuurlijk niet te moe ben enzoo. maar dat gaat wel goed komen anders hebben we ook nog de rolstoel, die wil je liever niet gebruiken maar als we een hele dag gaan slenteren in een dierentuin of pretpark neem ik ehm toch echt mee om energie te sparen voor nog meer leuke dingen:)

1 opmerking:

  1. Leuk, je nieuwe layout van je blog! Ik had het nog niet gezien.
    Geniet van jullie bootje samen!

    BeantwoordenVerwijderen