Pagina's

maandag 20 juni 2011

Guus Meeuwis

helaas konden we dit jaar niet naar CFbeachdance, alle andere jaren ben ik altijd trouw geweest.
maar we zijn wel gezellig naar Guus Meeuwis geweest samen met mijn ouders wat erg leuk was!
nu wel brak maar goed dat maakt niet echt uit na zo'n leuke dag/avond.
we waren lekker op tijd weggegaan van huis, rond half 3 zaten we in de auto waar ik nog heerlijk een middagdutje heb gedaan..rond kwart voor 4 waren we in eindhoven en hebben we een plekje gezocht voor de auto daarna het centrum in om nog ff lekker wat te eten dus hebben we heerlijk bij de Bijenkorf gegeten we hadden allemaal kipsaté met patatjes. het was erg lekker daarna zijn we richting het stadion gelopen en rond 6 uur mochten we het stadion in en verder hebben we heerlijk mee gedanst en gezongen een superleuke avond. helaas heb ik nu wel last van mijn keel door al dat gezing..gaat wel weer over denk ik ;)
verder gaat het redelijk heb afgelopen week 3 x 4 uurtjes gewerkt en dat ging redelijk goed, wel moe maja dat hoort erbij denk ik. morgenochtend lekker me haartjes laten knippen dat is ook altijd erg fijn. owja vanmorgen wilde ik gaan douche, had de kraan al aan gezet en k ging nog ff handoeken pakken toen ik terug kwam wilde ik eronder stappen en toen was het water nog ijskoud, ff kijken of ik hem wel goed had staan ja hoor gewoon 38 graden dus ik mars geroepen en die geprobeerd te maken maar helaas, morgen komt een vriend van marcel naar de ketel kijken en hopen dat we geen nieuwe ketel hoeven. dus dat word morgen bij mams thuis douche...

1 opmerking:

  1. He!
    Ziet er mooi uit zo je vernieuwde weblog!
    Wel een beetje minder groen dan we gewend waren ;-)
    Was even benieuwd hoe het met je is... Alweer wat aan het opbouwen met je werk zie ik en een leuk weekend gehad. Mooi!
    Sam is vanmorgen wennen op school, Lys in groep 3 en Ruub in groep 5 alweer! Dus ik was alleen met Daantje vanmorgen, wat een rust ;-)
    Ik spreek, mail of zie je later!
    groetjes,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen