Pagina's

maandag 8 juni 2009

landmachtdagen 2009

we zijn van het weekend naar de landmachtdagen geweest, ff kijken waar mijn 'kleine' broertje Stephan mee bezig is enzoo.. we waren al rond 9 uur weggereden richting amersfoort en waren er rond 10 uur, toen met de pendelbus naar de locatie en daar eerst allemaal geweren/pistolen bekeken daarna allemaal dingen bekeken van vroeger..toen kwamen we bij van die vrachtwaens waar je een stukje mee kon rijden lekker hobbelen door het zand :P daaran richting de klimtoren gegaan, Sabine en ik zijn naar boven geklommen..wat een hele klim was voor mij 20 meter hoog, toen ik eindelijk boven was moest ik wel ff uitheigen en hoesten en daarna abzeilen naar beneden..vind het toch wel knap van mezelf dat ik boven ben gekomen..daarna ff patatje gegeten en 2 demo's gezien met van alles en nog wat erg leuk :D nog naar de sportlocatie en daar nog rond gelopen toen was het alweer tijd om naar huis te gaan..iedereen richting de pendelbussen dus was erg dringen maar na een half uur in de rij dan toch in de bus richting de auto..rond kwart voor 6 waren we weer thuis en heb ik verder niet veel gedaan ja lekker op tijd naar bed gegaan..


hier nog een filmpje van het abzeilen, voor foto's kijk op mijn hyves--> riann87.hyves.nl

1 opmerking:

  1. Gaaf dat je dat hebt gedaan he! Maar ehm, wat je hebt gedaan is geen abseilen maar tokkelen! Maar verder heel gaaf hoor, en leuk filmpje er ook van!!
    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen