Pagina's

donderdag 13 oktober 2011

weinig nieuws..

t is al een poosje geleden dat ik heb geschreven..t gaat hier allemaal zijn gangetje, ik zit nog steeds thuis red het nog niet om te werken maar ik vermaak me best. 25 oktober APK in het erasmus dus dat word weer een dagje vertoeven in het ziekenhuis.  me zus staat ook op springen dus binnen nu en 2 weken is er weer een kleintje geboren.
zoals Elroy zegt: de baby is nu groot gegroeid dus nu mag het eruit. haha leuk he die uitspraken van peuters :)  22 september is een lief klein neefje geboren Milan heet hij, hij is het zoontje van de jongste broer van mijn vader, wel gek dat je oom en tante nog hun 4e kindje krijgen en je zus de 3e...
fijn weekend iedereen, als het goed is krijgen we mooi weer :) dat zeggen de weermannen iig. t is zo raar weer, t is te warm om de kachel aan te zetten en soms weer fris om het niet te doen..dus zit nu vaak onder me dekentje op de bank wat ook erg fijn is en dan de katjes naast me dat is ook lekker warm en gezellig :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten