Pagina's

woensdag 24 augustus 2011

pff wat een geregel

ik wist niet dat het zo lastig was om te regelen dat je met infuus naar huis kan,..pff normaal kan dat binnen 24 uur geregeld zijn maar bij mij natuurlijk niet :(
maandag toen ik hier kwam hebben ze gelijk de recepten gefaxt naar mijn thuis apotheek. de pomp besteld die kwam wel dinsdagochtend al binnen. dinsdag bleek dat de recepten niet aangekomen waren bij mijn thuisapotheek dus alsnog weer de recepten gefaxt. toen wel aangekomen ze konden woensdag pas wat regelen want degene die daarover ging was er die dag niet..dus de cfverpleefkundige heeft er weer achteraan  gebeld en bleek dat ze de meronem nog nooit klaar hadden gemaakt in een easy pump maargoed uiteindelijk maken ze het dus wel klaar maar pas vrijdagmiddag kunnen ze dat leveren dus dat betekende dat ik vrijdag pas naar huis kan. gelukkig krijg ik vanavond medicijnen uit het ziekenhuis mee tot vrijdagmiddag dus kan ik toch lekker naar huis vanavond.
hebben meer mensen hier last mee dat het allemaal zo lang duurt ern dat ze zo moeilijk doen met het opstarten van de thuisbehandeling. overigens als alles geregeld is dan loopt de rest van de kuur wel goed bij de apotheek krijg ik een lijstje wanneer ik nieuwe medicijnen geleverd krijgt en dat gaat wel goed alleen het opstarten is lastig :S
verder ben ik wel moe, want heb 2 nachten slecht geslapen maar vanavond lekker in me eigen bedje slapen dus dan slaap ik vast een stuk beter:) 

1 opmerking:

  1. Hey Rianne,
    is inderdaad altijd wel een gedoe, dat is ook mijn ervaring. Meestal lukt het niet om het te regelen binnen de eerst genoemde termijn... problemen met verzekering, medicijnen, apotheek...
    Gelukkig dat je wel alsnog vanavond naar huis kan met medicatie van het ziekenhuis. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik alsnog een paar 'extra' nachtjes moest blijven.
    Oja en de M.eronem heb ik ook al vaker gehad, maar ik maakte deze thuis zelf aan (oplossen van poeder in een zak nacl). Wist niet dat dat ook met een easypump gaat. Daarnaast kreeg ik de F.ortum in cassettes van de apotheek.
    Succes met je kuur!
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen