Pagina's

dinsdag 16 november 2010

toch een kuurtje!

sinds gister zit ik dan toch aan het infuus voor 2 weken na ruim 2,5 jaar zonder infuus! k krijg alleen floxapen, hopen dat dit wel helpt. k ben veel benauwder geworden en nog steeds moe dus ben benieuwd of het nu beter gaat. wel was de lonfunctie weer een stuk omhoog gegaan dus dat is wel mooi maar waar dan de benauwdheid vandaan komt..ze konden eigelijk niet echt wat vinden geen bacterien en ook geen vcerhoogde ontstekingswaarde in me bloed. gelukkig ben ik wel lekker thuis met de behandeling! marcel is ook lekker 2 weken vrij want hij gaat 1 december bij zijn nieuwe baas beginnen en hij had nog zoveel dagen staan dat hij er maar een aantal opgenomen heeft.

4 opmerkingen:

  1. Sterkte Rianne, met kuren. Hoop dat het je helpt.

    Ik ben 'blij' te lezen dat er meer mensen zijn die een kuur nodig hebben ok al is er weinig bacteriegroei in de sputumkweek te vinden en is de onstekingswaarde min of meer nromaal. Bij mij is dat vaak ook zo en dan lijkt er geen enkele reden om een kuur te geven. Toch kan je je dan beroerd voelen, het benauwd hebben en veel opgeven. Bij mij vinden toevallig dienstdoende artsen (bijv. als je eigen arts op vakantie is of zo) het het dan vaak onnodig om AB voor te schrijven. Gelukkig vind mijn eigen CF-arts -als hij er weer is - het dan wel nodig. Cf blijft een ingewikkeld verhaal, hé?

    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las zondag dat kans bestond dat je weer moest kuren maar nu dus werkelijkheid geworden. Sterkte ermee en hopen dat het helpt tegen deze benauwdheid!

    Groeten,
    Peter van Apeldoorn

    BeantwoordenVerwijderen