Pagina's

zondag 9 mei 2010

waveboarden..

Ik had een waveboard van Marcel gehad voor me verjaardag, en had op me verjaardag wel ff geoefend en toen lukte het niet echt en afgelopen week was het ook niet echt mooi weer om te oefenen alleen maar regen:P haha en de buurkindertjes gaan erop staan en ze zijn weg, maar heb ff gekeken hoe ze het doen en ja hoor ik heb het ook te pakken ik kan het..nog geen kunstjes ofzo maar wel gewoon recht voor uit! Mars kan het ook al aardig. t is wel heel erg goed voor je conditie je word er erg moe van..maja het is dan ook wel een beetje voor een goed doel..
k zet hieronder wel ff een filmpje ervan


3 opmerkingen:

  1. Ah je kan het al aardig:) Mn buurmeisje heeft er ook een en het lijkt me echt ontzettend moeilijk! (zij kan het ook nog niet;))

    Succes!!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Dat begint er al aardig op te lijken! Knap hoor.... we waren er gisteren stiekem toch niet, weet niet of jij er wel was? we zijn meteen maar naar Nieuwerkerk gegaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. groetjes van mij dus ;-),

    nathalie

    BeantwoordenVerwijderen